ÚČETNICTVÍ PRO FIRMY
O jednu velkou starost méně
Jsme účetní inovátoři. Díky automatizaci vám usnadníme celé vaše firemní účetnictví. Od běžné účetní agendy po mzdy, evidenci DPH či výsledovky hospodaření.
Automatizace účetnictví
Pro plátce i neplátce DPH
Mzdy, daně, výsledovky
Účetní by měl/a být pravá ruka finančního ředitele
Nenecháme vás zahltit daty
Moderní nástroje, systémy a propojení nám umožní udělat ve vašem účetnictví pořádek. Bezpečně.
Máme čas na to vám pomáhat
Správný/á účetní nesmí jen rutinně zadávat data. Klademe důraz na to aby účetní byla zastupitelná a připravena pomoci s konkrétními potřeby klienta.
Zpracování dokladů
Zpracování dokladů
Přijaté doklady zaúčtujeme podle platných českých účetních standardů. Stačí doklad jen vyfotit mobilem a zaslat na vám přidělený e-mail.
Zastoupení na úřadech
Zastoupení na úřadech
Zákonné termíny a veškerá podání ohlídáme za vás. V případě kontrol či nesrovnalostí v účetnictví, vyřídíme s úřady vše za vás.
Online, aktuálně a bezpečně
Online, aktuálně a bezpečně
Díky cloudovému systému jsou veškeré informace dostupné on-line 24/7. Vše je pravidelně zálohované a silně šifrované.
Zpracování daní
Zpracování daní
Poskytujeme komplexní správu, plánování a optimalizaci daní. Máme dlouhodobé zkušenosti se zpracováním daní v rámci EU, ale i ve třetích zemích.
Integrace
Integrace
Nezalekneme se vašeho fakturačního softwaru, e-shopu či více úrovňového schvalování. Milujeme nové systémy a hledáme cesty jak je zapojit do vašeho účetnictví. Integrujeme bankovní i nebankovní účty.
Uživatelské zaškolení
Uživatelské zaškolení
V ceně poskytujeme vstupní zaškolení ABRA Flexi. Průběžná pomoc se softwarem je pro nás samozřejmostí.
Sociální a zdravotní pojištění
Sociální a zdravotní pojištění
Samozřejmostí je příprava kompletních přiznání a odvodů za vaši společnost i vaše zaměstnance.
Fixní cena a cenové balíčky
Fixní cena a cenové balíčky
Naše cena vychází především z počtu zpracovávaných faktur a dokladů. Snažíme se vaši cenu stanovit minimálně na jeden rok dopředu. Výběr máte ze tří variant účetnch balíčků. Ty se liší rozsahem služeb a především zaručenou rychlostí zpracování podkladů. V naší nabídce vám doporučíme ten nejvhodnější pro vaši společnost.
Tak za kolik?
Poskytované služby máme rozděleny na tři základní balíčky. Pro stanovení finální ceny za naše služby je nutné si spolu projít jednotlivé položky, které vstupují do její tvorby. Vyplňte náš poptávkový formulář a my se s vámi spojíme, abychom vám mohli poskytnout individuální cenovou nabídku.
START
Ideální pro začínající firmy
od 4.890 Kč/měsíc
bez 21% DPH
Přijatých faktur - do 10 měsíčně
Aktualizace dat - do 10 pracovních dnů
Ročního vyúčtování - do 30. 4.
Online schůzka - pololetně
Zastupování na úřadech - 2 hodiny
Základní reporting
Konzultace s DP
Účtování na střediska
Detailní analytika
Monitoring pohledávek a závazků
Přehledy klíčových ukazatelů
Příprava podkladů pro auditora
PROFI
To nejlepší pro rychlý růst
od 6.290 Kč/měsíc
bez 21% DPH
Přijatých faktur - od 10 měsíčně
Aktualizace dat - do 1 týdne
Ročního vyúčtování - do 30. 3.
Online schůzka - kvartálně
Zastupování na úřadech - 3 hodiny
Základní reporting - kvartálně
Konzultace s DP - 30 min
Účtování střediska
Detailní analytika
Příprava podkladů pro auditora
Monitoring pohledávek a závazků
Přehled klíčových ukazatelů
EXPRES
Maximálně aktuální účetní data
od 9.890 Kč/měsíc
bez 21% DPH
Přijatých faktur - od 10 měsíčně
Aktualizace dat - do 2 dnů
Ročního vyúčtování - do 28. 2.
Online schůzka - měsíčně
Zastupování na úřadech - 4 hodiny
Základní reporting - měsíčně
Konzultace s DP - 1 hodina
Účtování střediska
Detailní analytika
Příprava podkladů pro auditora
Monitoring pohledávek a závazků
Přehled klíčových ukazatelů
Teď vám to pěkně spočítáme
Vyplňte prosím tuto nezávaznou poptávku a my se vám co nejdříve ozveme.